Aj váš pohľad pri vstupe do predajne smeruje smerom k pultu? Nie ste v tom sami, podobne sa správajú takmer všetci zákazníci. Pulty sú jednoducho dôležitou časťou obchodných interiérov – predajní, vzorkovní, alebo napríklad recepcií. Vedeli ste, že ich funkčnosť a estetické stvárnenie prezrádzajú čo – to o majiteľovi obchodu, do ktorého ste práve vkročili? Dôležitými sú aj policové systémy, ktoré majú tiež rozhodujúci charakter. Aj vďaka nim viete, čo majú alebo naopak nemajú v ponuke. Mali by však byť rozmiestnené po predajni rozumne tak, aby v nich tovar vynikol na maximum. Ideálne sú pre vystavenie rôznych doplnkov, kníh, ale i topánok, kancelárskych potrieb a mnohých iných produktov, ktoré dokážete postaviť a ukázať tak ich benefity.
Na aké pulty sa zamerať?
V ponuke sú luxusné pulty, pulty “ekonomické”, pulty samoobslužné s pohyblivým pásom ale i pulty v ktorých je možné propagovať produkty. Je len na vás, ktorý sa najviac hodí do priestorov vašej predajne. Preto by ste jeho umiestneniu mali venovať náležitý priestor. Tovar najviac vynikne v celosklenených pultoch, alebo pultoch, ktoré odkrývajú sortiment, čiže nie sú nepriehľadné alebo zakryté. Mnohí obchodníci odkrytý priestor často nasvietia tak, aby sa tovar ukázal v “tom najlepšom svetle”. Hra svetla je mimoriadne efektná a splní svoju funkciu o zatraktívnení tovaru.
Nie je regál ako regál
Plexisklové, sklenené, akrylové, laminátové, drevené alebo plechové policové systémy vyriešia problém umiestnenia tovaru. Bývajú maximálne odolné a ich nosnosť je veľmi vysoká, zvládnu aj ťažší tovar. Vždy však s výberom tovaru prihliadajte na zvolený materiál police. Je rozdiel, čo umiestnite na sklenenú policu, čo na plechovú a čo na drevenú. Jedno je však isté, správnym rozložením tovaru dokážete podporiť svoj predaj na maximum. Obľúbené je aj kombinovanie rôznych druhov tovarov na jednom regále, vďaka ktorému bude dojem z predajne rozmanitejší, je to určite lepšie, akoby vám výber pripadal nudne. Dôležité je, aby sa zákazník medzi policami zdržal čo najdlhšie – je tak pravdepodobnejšie, že z predajne neodíde s prázdnymi rukami. A o to predsa každému obchodníkovi ide najviac, nie?