Honda prichádza s úžasnou inovatívnou reklamou, v ktorej sa pomocou anamorfných ilúzií a nútenej perspektívy snaží ohýbať vašu myseľ. Výsledok je priam neuveriteľný. Reklama, ktorá zaujme svojou kreativitou, rovnako ako schopnosťou šokovať a premýšľať nad hranicami vnímania. Tým, že núti našu myseľ prijať určitú perspektívu, sa autorom podarilo vytvoriť zdanlivo nemožné situácie a pozor! Bez použitia CGI! Presvedčte sa sami.
[youtuber youtube=’http://www.youtube.com/watch?v=UelJZG_bF98′]
Pozrite si tiež priebeh nakrúcania, ktorý Vás presvedčí o tom, že táto reklama je hotovým umeleckým dielom:
[youtuber youtube=’http://www.youtube.com/watch?v=ejXgE480R1I&t=42′]
[plulz_social_like width=“350″ send=“false“ font=“arial“ action=“like“ layout=“standard“ faces=“false“ ]
Foto: freedigitalphotos.net